martedì 21 ottobre 2014

Griffonia kruidvat

Griffonia kruidvat


Microkristallijne cellulose, Hydroxypropylmethylcellulose, Siliciumdioxide.
Griffonia extract wordt verkregen uit de Afrikaanse plant Griffonia Simplicifolia, de plantenfamilie waartoe ook carob behoort.
GS) is een rijke natuurlijke bron van 5-HTP en heeft inderdaad dezelfde werking.


Zuid-Afrikaans kruid dat op natuurlijke wijze het zenuwstelsel ondersteunt.
Wil jij geen actie meer missen en als eerste de Kruidvat folder bekijken?

griffonia kruidvat


Ik heb een potje 5-htp van de etos ( merk : lucovitaal)weet niet of iemand anders er ervaring mee heeft.
Griffonia (5HTP) werkt bij mij - in tegenstelling tot bij een andere reageerder binnen een paar uur en ook goed.


GRIFFONIA SIMPLICIFOLIA (5 Hydroxy-Tryptofaan) 5HTP5 HTP is de belangrijkste stap tussen tryptofaan en serotonine.
Afrikaanse plant Griffonia simplicifolia, de bron voor 5-HTP.
Voor terugkerende perioden van lichte depressie ben ik Sint Janskruid van de Etos gaan slikken.

griffonia kruidvat


Tryptofaan komt ook voor in de zaden van de Afrikaanse plant Griffonia simplicifolia, de bron voor 5-HTP.
Gewone vitamine D van kruidvat deed de truc ook wel voor mij mits ik er voldoende nam, maar dit is nog beter.
HTP kopen | Griffonia bestellen | 5htp | Vitaminesperpost www.

Nessun commento:

Posta un commento

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.